کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است
سرخط خبرها

یونیسف از جان باختن ۱۳ هزار کودک در غزه  خبرداد

  • کد خبر: ۲۱۷۹۵۲
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
یونیسف از جان باختن ۱۳ هزار کودک در غزه  خبرداد
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد که بیش از ۱۳ هزار کودک از هفتم اکتبر توسط رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد از هفتم اکتبر تاکنون بیش از ۱۳ هزار کودک درجریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شهید و هزاران نفر دیگر زخمی شده‌اند.

براساس گزارش الجزیره، «کاترین راسل» مدیر اجرایی یونیسف به این شبکه خبری گفت: «ما تقریباً در هیچ درگیری دیگری در جهان چنین میزان مرگ و میر را در میان کودکان ندیده‌ایم. تعدادی از کودکان دچار سوءتغذیه شدید و کم‌خونی هستند؛ آنها حتی تاب و توان گریه کردن را هم ندارند».

این مقام یونیسف همچنین تصریح کرد «متاسفانه برای ورود کامیون‌های حامل کمک‌ها به غزه، چالش‌های بوروکراسی اداری بزرگی وجود دارد».

در همین راستا، سازمان عفو بین‌الملل نیز از «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا خواست برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه وارد عمل شود و تجهیز رژیم صهیونیستی به سلاح را متوقف کند.

این سازمان خواستار لغو محاصره اعمال شده بر نوار غزه شد و اعلام کرد که بیش از ۳۰ هزار نفر تاکنون در حمله رژیم صهیونیستی به غزه شهید شده‌اند که تعدادی از آنها با مهمات و تجهیزات ساخت آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->